Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

justification όπως δικαίωση

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 
Αυτό που μου αρέσει να λέω πάντα για τις σπουδές αρχιτεκτονικής είναι ότι δε σε περιορίζουν σε τίποτα. Όποιο πράγμα και να σε ενδιαφέρει, ό,τι και να σου τραβάει λίγο την προσοχή, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν πρίσμα και να οδηγηθείς τελικά σε εντελώς διαφορετικά σημεία από αυτά που φανταζόσουν αρχικά. Με αυτό υπ’ όψιν μου πορευόμενη, άκουσα κάποτε για μία περίπτωση που μου έκανε εντύπωση. Εγώ είχα στο νου μου θέματα όπως η ιστορία, οι κοινωνικές επιστήμες, το περιβάλλον, η γεωγραφία, τα ρούχα, το ντιζάιν, η γραφιστική, η βιολογία (why not?), ο κινηματογράφος, τα κυβάκια (…) και μπορώ έτσι να φτάσω τις 250 λέξεις που είναι το όριό μου. Το χορό, όμως, δεν θα τον ανέφερα. Ούτε καν.
Σήμερα ήταν η παρουσίαση των μαθημάτων εκ των οποίων καλούμαστε να επιλέξουμε –και να παρακολουθήσουμε βεβαίως- σε αυτό το εξάμηνο. Γεμάτο αμφιθέατρο, θέα στα πράσινα χωράφια, χαρούμενοι επίδοξοι αρχιτέκτονες, δραστήριοι καθηγητές..σαν αμερικάνικη ταινία! Λίγο καθυστερημένη μπήκε στο αμφιθέατρο η καθηγήτρια που θα δίδασκε το μάθημα με την κωδική ονομασία e7PPf-ambiances et espaces publics
Για να μην πολυλογώ, για δύο εβδομάδες [στην καινούρια μου σχολή κάθε εβδομάδα έχουμε διαφορετικό πρόγραμμα], θα κυκλοφορώ στην πόλη, σε συνεργασία με φοιτητές της σχολής χορού της Λυών (CNSMDL), χορεύοντας (ναι, ναι) και προσπαθώντας να καταστήσω  το δομημένο περιβάλλον, σωματική εμπειρία (ακριβής μετάφραση). Γι’ αυτό, μέχρι τις 16/10 (τέλος πρώτης εβδομάδας), κομμένα τα πολλά πολλά. Aρχιτεκτονική και χορός. Pourquoi pas?
Λέξη της ημέρας: conterfort,le

3 σχόλια:

  1. eeeela re athhna (FILLE GRECQUE) http://pharmakis.pbworks.com/mantikoylina

    lina mantikou einai h apanthsh...o stefanos ena xrono oloklhro tzampa ta leei?? ..allou san na exeis to mualo sou.

    episis! wra to blog na upodexthei tis video katagrafes apo th danceperformance sou sth lyon! ho hop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητέ μου ms,
    στο αρχικό κείμενο γράφω για εκεινο το ζεστο βραδυ στο κυματοθραυστη του βολου.. αλλα αποφασισα να μη γινω τοσο συγκεκριμενη!! επισης, αν προσεξες, ο τιτλος της αναρτησης μιλάει για δικαίωση! δική μου νόμισες? ή μήπως των απανταχού αρχιτεκτόνων-χορευτών? κουτε! η αναρτηση ειναι αφιερωμενη από-την-πρωτη-μεχρι-τη-τελευταια-λεξη στη λίνα! και στο στεφανο βεβαιως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1on , nearo ellhniko koritsi mhn exeis th lanthasmenh entupwsh oti gnwrizw th gallikh wste na kserw ti diaolo shmainoun oi tiloi sou.

    2on ekei stis luon polu eksupnh exeis arxisei na ginesai kai de tha ta pame kala...vevaia otan gurnouses phgena, alla sto lew na mh les.

    ΑπάντησηΔιαγραφή