Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

drôle!

Σάββατο 5/9
Γενικά δεν έχω προβλήματα οργάνωσης.. Μου αρέσει να ψάχνω και να βρίσκω, μου αρέσει να ξέρω, μου αρέσει να μπορώ-μόνη-μου και να μην εξαρτώμαι από άλλους. Έτσι λοιπόν, κανόνισα να πάω μόνη μου στη Λυών. Μάζεψα τους χάρτες, πήρα τα λεξικά μου, αγόρασα ταξιδιωτικό οδηγό για τις πρώτες μέρες (στα γαλλικά βεβαίως), οργάνωσα τις κινήσεις μου και τσουπ-τσουπ, ένα συννεφιασμένο απόγευμα έφτασα στη στο αεροδρόμιο St. Exupery. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι αν δε μελετήσω εντατικά ψυχανάλυση, το να συμφιλιωθώ-με-τον-εαυτό-μου δε θα το πετύχω, όσα ταξίδια και να κάνω, όσο μακριά και αν πάω, μόνη μου ή με παρέα. Ένα από τα ζητήματα που με έχουν απασχολεί συχνά λοιπόν, είναι ότι ενώ στην πραγματικότητα είμαι πολύ κοντά στο μεγάλη-ιδέα-έχεις-για-τον-εαυτό-σου-κοριτσάκι-μου, πολλές φορές σκέφτομαι ότι το μόνο πράγμα που πραγματικά συμπαθώ σε εμένα, είναι οι φίλοι μου. Άρα τώρα;

Στην αρχή ήταν σαν να έχω πάει ταξίδι για διακοπές. Έμενα σε ξενοδοχείο, έκανα πρόγραμμα για κάθε μέρα (μόνη μου-drôle!), έβγαζα φωτογραφίες και σημείωνα στο χάρτη, κρατούσα ημερολόγιο και προβληματιζόμουν για την ανθρωπότητα.

Λέξη της ημέρας: routard,le

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου