Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

33Α729

Τετάρτη 9/9
Αυτό που λένε ότι σημασία δεν έχει τι ηλικία έχεις αλλά τι ηλικία νιώθεις ότι έχεις, είναι αλήθεια. Σήμερα νιώθω περίπου 48. Έχω τραπεζικό λογαριασμό σε γαλλική τράπεζα, τη μία εκνευρίζομαι (πάραπολυόμως) χωρίς (πάραπολυ) ουσιαστικό λόγο, την άλλη περπατάω σε στενά της Λυών και γελάω μόνη μου επειδή θυμήθηκα (έτσι, χωρίς λόγο) το τραγούδι που ακούγαμε από τον Ποτό στην Αλυκή (Αλίκη, γαλλιστί) και πάλι πίσω, μετά περνάω 10 λεπτά μπροστά σε ένα ανθοπωλείο για να διαλέξω ποια-γλαστρούλα-ταιριάζει-πιο-πολύ στο περβάζι μου και τελικά γυρίζω σπίτι τρώω σαλατούλα με τόνο και ακούω beatles. Το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι ενδιάμεσα έχω πάει σούπερ-μάρκετ και φτάνοντας στο ταμείο με αναγνωρίζει η ταμίας και με χαιρεταει χαμογελαστή. Αύριο πρωί θα πάω στη σχολή μπας και ξανανιώσω. Καλύτερο και από μπότοξ_

Λίστα με τα απλά-πράγματα-που-μου-έμαθε-η-ζωή (μόνο σήμερα):
_το αστείο είσαι-η-Αθηνά-από-την-Αθήνα δεν είναι αστείο μόνο στην Ελλάδα. Ακόμη και οι υπάλληλοι τραπεζών στη Γαλλία το βρίσκουν πολύ διασκεδαστικό
_το ίντερνετ  δ ε ν  είναι το πιο σημαντικό αγαθό στο σύγχρονο κόσμο (all you need is love)
_οι σαγιονάρες  δεν  είναι το κατάλληλο υπόδημα για περπάτημα
Λέξη της ημέρας: poubelle, la

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου