Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

η πολυ αρχη

Δε μπορώ να θυμηθώ ποιος ήταν ο πρώτος λόγος για τον οποίο σκέφτηκα ότι ήθελα να πάω εράσμους, ούτε πότε ακριβώς το σκέφτηκα. Συνήθως μου αρέσει να σκέφτομαι ότι όλες μου οι αποφάσεις βασίζονται σε πολύ λογικά επιχειρήματα. Ότι κάθε πράγμα που κάνω το κάνω γιατί έτσι-πρέπει-να-γίνει, σε καμία περίπτωση γιατί έτσι-θέλω. Φυσικά, όταν το σκέφτομαι εκ των υστέρων, ποτέ δε μπορώ να βρω ένα ΠΟΛΥ λογικό επιχείρημα, αντίθετα, μπορώ πολύ εύκολα να θυμηθώ γιατί το ήθελα. Τώρα, ίσως είναι η πρώτη φορά. Αυτή ήταν η τελευταία σκέψη μου πριν παραδώσω τα χαρτιά μου για μία θέση εράσμους στη Λυών. Ένα εξάμηνο μόνο, όχι παραπάνω.

Λίστα με τους λόγους για τους οποίους ήθελα να πάω εράσμους:
-να ζήσω στη Γαλλία για ένα πειραματικό χρονικό διάστημα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται (γαλλικά, μπαγκέτες, τυριά, ταξίδια)
-να δω πώς είναι η αρχιτεκτονική πέρα-από-τη-σχολή-μου (σίγουρα υπάρχει_)
-να βρω τι θα κάνω όταν τελειώσω με τη σχολή που είμαι τώρα
-να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου. Επιτέλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου