Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

scazzata!

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου

Σήμερα, βαριόμουν. (Η Sara μου έμαθε ότι αυτό το λένε scazzata στην Ιταλία). Δεν ήθελα να κάνω απολύτως τίποτα. Αν γινόταν, θα ήθελα να έχω κάτι να τρώω ασταμάτητα και μία σειρά για να δω όλα της τα επεισόδεια σε μία μέρα. Επιπλέον, έχω την αμυδρά υπόνοια ότι από το πολύ περπάτημα αυτές τις μέρες, πονούσαν και τα πόδια μου. Bingo!
Λίγο η Σάρα και η Σουζάνα που μου έστελναν μηνύματα κάθε δύο ώρες από το άγχος τους μήπως δεν είμαι καλά, λίγο τα τρία ποστ-ιτ που έχω κολλήσει στο τοίχο μου για να μου θυμίσουν τα τεκτενόμενα στην όμορφη πόλη της Λυόν αυτό το Σαββατοκύριακο, ντύθηκα τσουπ-τσουπ και πήγα να βρω τους Ιταλούς. Κάναμε μία βόλτα, ήπιαμε ένα καφέ και μετά πήγαμε να τσεκάρουμε τι παίζει:
-Μπροστά στο δημαρχείο, έχει στηθεί ένα περίπτερο με προβολές και παρουσιάσεις με αφορμή την επέτειο για την πτώση του τείχους του Βερολίνου. Ένα μισάωρο, το περάσαμε εκεί.
-Στην ακριβώς πίσω πλατεία, έχει στηθεί ένα τεράστιο περίπτερο όπου για τρεις μέρες, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, συγγραφείς και ηθοποιοί θα συζητούν για θέματα της επικαιρότητας. Αυτό, παραήταν δύσκολο για εμάς...
Εντυπωσιαστήκαμε όλοι από το πόσο πάρα πολύς κόσμος είχε συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσει αυτές τις εκδηλώσεις, οι οποίες έχουν ενημερωτικό και όχι εορταστικό ή διεκδικητικό χαρακτήρα. Η Sara είπε ότι τόσος κόσμος στο Τορίνο, μαζεύεται μόνο για αγώνες ποδοσφαίρου. Η Luisa και ο Damiano από το Μιλάνο συμφώνησαν με βεβαιότητα. Εγώ είπα ότι τόσος κόσμος στην Ελλάδα μαζεύεται μόνο για διαδηλώσεις.  

Γυρνώντας προς τα πίσω, η Sara με ρωτούσε πόση σχέση υπάρχει ανάμεσα στους Ελληνες και την οικογένεια της Νία Βαρντάλος στο my big-fat-greek wedding. Καμία απολύτως! Ομως καμία. Καμία απολύτως, της απάντησα.










Λέξη της ημέρας: spectre, le

BONUS: η πληροφορία-της-ημέρας-που-με εντυπωσίασε είναι ότι 
όλοι οι τίτλοι επεισοδείων του Grey's anatomy, ειναι τίτλοι τραγουδιων. 
Απιστευτο?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου