Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

giàmas

Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου
Μου φαίνεται πολύ χαριτωμένο κάθε φορά που κάνω "στάνταρ" πράγματα. όταν διασκεδάζω κάνοντας πράγματα που διασκεδάζω εξίσου να κοροϊδεύω. Παραδείγματα:
_Επίσκεψη στο μουσείο της Madame Tussaud στο Λονδίνο και φωτογράφηση δίπλα στο ομοίωμα του Μπέκαμ (δεν του έδινα φιλάκι, υπερβολή)
_Συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη (πάνε τρία χρόνια...)
_Πορτοκαλί νύχια ποδιών το καλοκαίρι (καμιά φορα!)
_το facebook γενικά, από την αρχή μέχρι το τέλος (έχω αποφύγει επιμελώς βέβαια να ανεβάσω φωτογραφίες σε άλμπουμ με τίτλους τύπου: ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ, <3oi alloi kai egw<3, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2009-ΜΕΡΟΣ1 κλπ)
_Έξοδος με τους εράσμους-φίλους-μου, μιλάμε με το κόσμο τριγύρω (όλο το κόσμο τριγύρω), λέμε σε όλους ότι κάνουμε εράσμους εδώ αλλά και καλά καταλαβαίνουμε γαλλικά σαν να είναι η μητρική μας γλώσσα, πίνουμε σφηνάκια μιμούμενοι τους ιθαγενείς (πρώτη φορά το είδα στο Βερολίνο, αλλά το κάνουν και εδώ το να κοπανάνε το σφηνάκι στο πάγκο, πριν το πιούν) και βγαίνουμε χαζές φωτογραφίες, κάνοντας χαζές γκριμάτσες με ύφος περήφανο σαν ιάπωνες τουρίστες που φωτογραφίζονται δίπλα στους τσολιάδες στον Άγνωστο στρατιώτη..

**σνομπ-έλληνες-φίλοι-μου, σας παρακαλώ, μην ανησυχείτε. όταν γυρίσω θα είμαι πάλι η πάρα-πολύ-πάρα-πολύ-όμως σοβαρή αθηνά, που όλοι (ή σχεδόν όλοι) αγαπήσατε_

Λέξη της ημέρας: pendule, la

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου