Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

οχι, δε χωριζόμαστε!!


γράφω εσπευσμένα γιατί η μπαταρία του λάπτοπ μου είναι σχεδόν τελειωμένη.. Είναι Κυριακή βράδυ, είμαι στο lobby ενός ξενοδοχείου τεσσάρων αστέρων, από το όμορφο εξάκλινο μας σε ένα hostel τωρα κοιμόμαστε σε πολυτελή δίκλινα και προσπαθούμε να δεχτούμε ότι η πτήση μας για επιστροφή στη λυόν ακυρώθηκε οπότε πρέπει να μείνουμε στην όμορφη λισαβόνα λίιιιιγο ακόμη. Το αεροδρόμιο της Λυόν υπολειτουργεί ακόμη λόγω των χιονοπτώσεων που πλήττουν την Ευρώπη. Για ένα μυστήριο λόγο μπορώ να συνδεθώ μόνο στο μπλογκ μου αλλά αρκεί προς το παρόν. Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες των 20 και θα μοιρασούμε σε τρείς πτήσεις προς Γενεύη και μία για Λυόν, εγώ είμαι στην τελευταία που σημαίνει ότι αναχωρώ τετάρτη μεσημέρι για Λυόν. Αρχίσαμε ήδη να κανονίζουμε πώς θα δουλέψουμε για να προλάβουμε την παράδοση του εργαστηρίου μας την παρασκευή

Το μεγάλο σοκ ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι ω! αφού γυρίσω στη λυόν δε μου μένουν παρά 10 μέρες στη γαλλία (κατευθείαν μετάφραση από τη σκέψη στα γαλλικά). Παράξενο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου