Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

το καλό συναπάντημα


Τις Παρασκευές, οι Ιταλοί (γκρουπ Α) μαζεύονται από τις 2000 στο σπίτι της Μάρτα και κάνουν πάρτυ. Μαγειρεύουν, πίνουν, τρώνε, γελάνε da morire. Κατά τις 2300, συναντιόμαστε όλοι στην place de terraux και συνεχίζουμε το βράδυ όλοι μαζί. Εγώ, έχω την εξαιρετική τύχη να βρίσκομαι υπό την προστασία αυτού του γκρουπ, που σημαίνει ότι κάθε Παρασκευή είμαι και εγώ καλεσμένη chez marta. Αχα! Το μόνο δύσκολο είναι ότι παρά την εξαιρετική μου ευχέρια στα ιταλικά (τττ), πολύ συχνά βρίσκω αδύνατο να καταλάβω τι λένε όταν μιλάνε όλοι μαζί, κόβοντας τα μισά γράμματα κάθε λέξης και με ταχύτητα αντίστοιχη αυτής του φωτός. Dio mio! Έτσι λοιπόν, όταν είμαι κουρασμένη ή έχω υπόνοια πονοκεφάλου, τους συναντάω κατευθείαν στο συντριβάνι.. Χθές, δε συνέβαινε τίποτα από τα δύο, αλλά γύρισα σπίτι στις 1900 οπότε είπα να κάτσω να λιώσω λίγο και να βγω κατευθείαν στις 2300. Φευ! Η Σάρα με πήρε στις 2115 και μου είπε να σηκωθώ και να πάω εκεί τρέχοντας γιατί έχουν έρθει οι φίλοι της Marta από τη Νάπολη και περνάνε τέλεια και θέλει να πάω κι εγώ τώ-ρα. Φάγαμε κλασσικά τιραμισού, τραγουδήσαμε ιταλικά τραγούδια, οι νότιοι κορόιδευαν τους βόρειους και αντίστροφα, με εμένα διαιτητή. Μετά βγήκαμε, πήγαμε για μπύρες και τζιν τόνικ και μετά για να χορέψουμε τέκνο. Σκεφτόμουν ότι με αυτή την παρέα νιώθω σαν να είμαι η μικρή τους αδερφή, ανησυχούν να μη στεναχωριέμαι, να μη νιώθω μόνη μου, προσπαθούν να γεμίσουν όλα τα κενά. Grazie ragazzi!

Σήμερα, είναι Σάββατο 21 Νοεμβρίου




το πλάνο σήμερα ήταν να πάμε στο ανοιχτό μάθημα (portes ouvertes) της κρατικής σχολής χορού της Λυόν, όπου μας είχαν καλέσει οι χορευτές μας. Πήγαμε, είδαμε, εντυπωσιαστήκαμε, μετά εντυπωσιαστήκαμε κι άλλο και μετά φύγαμε. Ξεμείναμε με τη Σάρα με δύο ποτήρια ζεστή μόκα και ένα σακουλάκι κάστανα, να περπατάμε στο κέντρο, χαζεύοντας χριστουγεννιάτικες βιτρίνες και μιλώντας για όσα μας προβληματίζουν, για πράγματα που μας ενοχλούν και άλλα που μας κάνουν χαρούμενες. Δύο πράγματα που χαίρομαι τόσο πολύ όταν μιλάω με τη Σάρα, είναι η απίστευτα διασκεδαστική διάλεκτος-κράμα ιταλικών+γαλλικών που χρησιμοποιούμε και δεύτερον το ότι είναι ένα από τα πολύ λίγα άτομα που έχω συναντήσει στη ζωή μου στο οποίο μπορώ να μιλάω χωρίς να φιλτράρω, χωρίς να χρειάζεται να εξηγώ, είναι σαν να ξέρει. Λέει ότι είμαι orgoliosa και ότι orgolio non si fa mai bene. θα το έχω υπόψιν μου_

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου