Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

here, I disappear



Σήμερα ξεκινάει επίσημα αυτή η περίοδος.

Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου

Χθες, τα free press έντυπα της Αθήνας, κυκλοφόρησαν όπως ακριβώς συνηθίζουν αυτή την εβδομάδα, με αφιερώματα στη Θεσσαλονίκη, σε ποιά μπαρ να πάτε, σε ποιά εστιατόρια να φάτε, πού να κάνετε βόλτες, που θα φάτε την πιο νόστιμη πίτα-γύρο, πού να πιείτε ένα σφηνάκι περιποιημένο. Μία ακόμη φορά στην καταχώρηση για το ντε φάκτο, δε γίνεται λόγος για το σαγηνευτικό σέρβις (μέχρι να το δει τυπωμένο, η Κλεοπάτρα δεν το κουνάει από εκεί μέσα) και για μία ακόμη φορά, το Άλλοσμόντο παρουσιάζεται σαν ένα μικρό κουκλόσπιτο που παράλληλα είναι το απόλυτο place-to-be, πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ. Χμ. Επίσης, το 50ο φεστιβαλ κινηματογραφου της Θεσσαλονίκης από σήμερα είναι στις on going εκδηλώσεις μου στο facebook. Χμ^2

Σήμερα, είμασταν πάλι όλη τη μέρα στη σχολή. Χωρίς αμφιβολία, έχουμε περάσει στο επόμενο στάδιο. Ενώ δουλεύαμε την παρουσίαση της Tρίτης, λέγαμε για τον Leonardo Di Caprio, διαλέγαμε performer από τους BSB (αγαπημένη μου ερώτηση για-να-σπασει-ο-παγος) και συζητούσαμε για τη σημασία της σκόνης-του-χρόνου ( _ ). Σκέφτομαι ότι αν δεν γυρνούσα καθόλου στο δωμάτιο, δε θα σκεφτόμουν καθόλου ότι είμαι μακριά, ότι μου λείπουν οι φίλοι μου, ότι ανυπομονώ για το ραντεβού-στο-παρίσι, ότι δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα του διαβόλου. Στόχος μου αυτή την εβδομάδα λοιπόν, είναι να μη γυρνάω καθόλου και ποτέ σπίτι. ναι, το κάνω να φαίνεται πιο δραματικό από όσο είναι. Μείνετε ψύχραιμοι αγαπημένοι μου φίλοι και συγγενείς.

Λέξη της ημέρας: vachement 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου