Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

mots croisées όπως λέξεις που διασταυρώνονται

19-10-2009
Κάθε Δευτέρα έχουμε ένα μάθημα που δεν παλεύεται με τίποτα. Είναι κάτι ανάμεσα σε θεωρίες χωροταξίας και διδασκαλία του τοπικού Γ.Ο.Κ. Αν περνούσε από το χέρι μου δε θα το παρακολουθούσα ποτέ, αλήθεια λέω. Έλα όμως που δεν περνάει... Πρόμπλεμ...

Κάθε Δευτέρα, παίρνοντας το μετρό για να πάω στη σχολή, παίρνω τρία αντίτυπα της free εφημερίδας που διανέμεται καθημερινά στα μέσα μεταφοράς της Λυών. στη πρότελευταία σελίδα, είναι η λύση στο πρόβλημά μας..

Την αδυναμία στα σταυρόλεξα, την υιοθέτησα από την Αλίκη, η οποία μπορεί να περάσει ώρες ολόκληρες με ένα τεύχος σταυρόλεξα στα χέρια της, προσπαθώντας να γεμίσει όλα τα κουτάκια με γράμματα. Όταν λοιπόν βρήκα στο δρόμο μου τα γαλλικά σταυρόλεξα, το θεώρησα την απόλυτη πρόκληση. Αγόρασα γαλλο-γαλλικό λεξικό και μπήκα στη μάχη.

Κάθε Δευτέρα λοιπόν, οργανωνόμαστε σε μία σειρά, μοιραζόμαστε να αντίτυπα της 20 minutes και κάνουμε ομάδες των δύο ατόμων. Εγώ κάνω ομάδα με την claire η οποία για κάθε καινούρια λέξη που μαθαίνω εγώ στα γαλλικά, έχει αποφασίσει να μαθαίνει μία καινούρια λέξη στα ελληνικά. της αγοράσαμε και ένα μικρό τετραδιάκι για να το κάνει ελληνο-ιταλο-σλοβακο-γαλλικό λεξικό. εξαιρετικά εύχρηστο. Παίρνει το γαλλο-ελληνικό μου λεξικό και προσπαθεί να προφέρει την ελληνική μετάφραση κάθε λέξης. Σήμερα της έγραψα πώς διαβάζεται κάθε γράμμα και ήταν ενθουσιασμένη. Σημείωσε εξαιρετική πρόοδο. κάποια στιγμή μου είπε ότι είμαι προπέτηζ. non je ne suis pas..

Λέξη της ημέρας: tricher (αυτό λέει η julie ότι κάνω κάθε φορά που ανοίγωτο λεξικάκι μου, αυτό έλεγε ο Θόδωρος ότι έκανα όταν παίζαμε επιτραπέζια, μικροί. κακοήθειες, λέω εγώ)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου