Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΙΣΙ!


Εδώ και 24 ώρες, που βρίσκομαι στο Παρίσι, σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ τι ήταν αυτό που πριν από τρία χρόνια που είχα ξαναέρθει, μου είχε φανεί κατώτερο των προσδοκιών μου. Αυτό που ξέρω είναι ότι μετά που πήγα στο Λονδίνο, σκέφτηκα Λονδίνο-Παρίσι 1-0 και μετά που πήγα και στο Βερολίνο, σκέφτηκα Βερολίνο-Παρίσι 2-0. Ήττα στην ήττα. Και μετά ξαναήρθα στο Παρίσι. Revanche!

Το Παρίσι είναι ο λόγος που δε θα μπορούσα να ζήσω στη Μαδρίτη, είναι η επιβεβαίωση όλων των στερεοτύπων που κυκλοφορούν για τη Γαλλία, είναι η αγαπημένη μου πόλη. Εχει κρύο αλλά όχι τόσο ώστε να μας εμποδίσει να περπατάμε, χαρά μεγάλη. Χαρά μεγάλη έτσι κι αλλιώς βέβαια.. Ο μπαμπάς και ο Γιώργος αναζητούν ίχνη παριζιάνων διανοούμενων, η μαμά και η Βικτώρια ψάχνουν τις σωστές κατευθύνσεις στους χάρτες, ο Θόδωρος, ο Αριστείδης και η Εύη. κοιτούν με απέχθεια ημι-ψημένα κομμάτια κρέας. Εγώ, αρκούμαι στην ανταλλαγή όρκων αιώνιας αγάπης με την πόλη..

1 σχόλιο:

  1. Εύγε και συγχαρητήρια αγαπητή συναδέλφε (αν ακόμη δικαιούμαι τον τίτλο !), αλλοίμονο η ωριμότητα επέρχεται με τον χρόνο ! Άκου Λονδίνο ! Ανατριχίλα ! Η αγαπητή Δόνια Κλάρα σε παλαιότερη επίσκεψή της κοίταζε τα " a louer ". Εξακολουθεί να δείχνει το ίδιο ενδιαφέρον ?
    Φοβάμαι ότι με καθυστέρηση ...τριάντα ετών εμφανίστηκαν ο μπαμπάς και ο Γιώργος στο Παρίσι, άλλο Κάρλα Μπρούνι εποχή και άλλο Giscard ή Mitterand !
    Καλά Χριστούγεννα και φιλιά σε όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή