Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

je suis ou quand je suis ici?

Σκόρπιες σκέψεις για σήμερα, στο μετρό, γυρνώντας στο δωμάτιο, λίγο μετά τις 22:00..
1. μισώ τις μακέτες (και με μισούν και αυτές)
2. είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που αισθάνομαι τόσο πολύ υπεύθυνη για κάτι που έχει σχέση με τη σχολή μου.
3. κρατάω διαρκώς σημειώσεις σχετικά με τους χορευτές μας. μου κάνει πολλή εντύπωση ο τρόπος που σκέφτονται, ο τρόπος που κινούνται, όλα όσα μας λένε. σημειώνω τα πάντα.
4. υπάρχουν ακόμη άτομα που τους λές ότι είσαι από την ελλάδα γελάνε και σου λένε με περηφάνια ah!! malakas! αφού έμαθα σε όλους μου τους συν-αρχιτέκτονες την υπερ-πολύτιμη φράση μισώ τις μακέτες, νιώθω λίγο πιο περήφανη για εμένα. 
5. κάνοντας μακέτα σήμερα, σε κάθε εκατοστό χαρτονιού που έκοβα σκεφτόμουν ότι ναι, μπορώ να κάνω μία φορά στη ζωή μου μία καλοφιαγμένη μακέτα, ακόμη και αν οι αγαπημένοι μου είναι πολύ μακριά για να μου αναγνωριστεί η υπερ-προσπάθεια.
6. σιτ. είναι όντως πολύ μακριά.

7. αν κάτι με εκνευρίζει πραγματικά αυτή την εβδομάδα, είναι ότι καμιά φορά που σταματάω για λίγο, σκέφτομαι ότι είναι τόσο πολύ κρίμα που δεν έχω λίγο χρόνο παραπάνω για να συνειδητοποιήσω πόσο τέλειο είναι αυτό που συμβαίνει αυτή την εβδομάδα.
8.τετάρτη, 14 οκτωβρίου
9. Λέξη της ημέρας; νυστάζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου